Assalamualaikum, kepada semua pembaca....

Hai, namaku Muhammad luqman hakim bin Daud. dulu aq skola kt S.M.K. Tun Hussein Onn. aq buknnya baik sngat tapi aq akan cuba jadi seowg yg baik serta pemurah. jdi tlong bantu aq jadi sorang budak yg baik . Ok bye...

Tuesday 8 October 2013

Sujud Syukur

Alhamdulillah, semuanya berakhir dengan baik sekali..


Sangat berterima kasih kepada tuan pengetua kolej, lethurer-letchurer, dan rakan2 sekalian...
akhirnya kebenaran muncul juga walaupun ianya lambat sekali...Tapi saya amat bersyukur kerana akhirnya saya diterima kembali walaupun terdapat palitan hitam dalam hidup saya ini...

Saya akan buktikan pada semua yang saya lain dari yang lain..dan takkan jumpa saya diamana-mana jua, walaupun terdapat orang yang serupa macam saya di dunia ini...

Kepada yang memandang serong kepada  saya atau berputus asa terhadap saya kembalilah menyokong saya walaupun dalam senyap...



No comments:

Post a Comment