Assalamualaikum, kepada semua pembaca....

Hai, namaku Muhammad luqman hakim bin Daud. dulu aq skola kt S.M.K. Tun Hussein Onn. aq buknnya baik sngat tapi aq akan cuba jadi seowg yg baik serta pemurah. jdi tlong bantu aq jadi sorang budak yg baik . Ok bye...

Monday 23 September 2013

Sabarla duhai hati....

Detik jam dinding terus berlari,
tuk menuju siang hari,
ku cuba sandarkan tubuh ini diatas papan,
karenaku lelah seperti bunga layu...

Lalu kubuka sebuah memori,
mungkin dengan begitu aku tak termenung selalu,
ku amati sebuah wajah memori,
ia seakan tersenyum dan tersipu malu kala aku memandangnya dengan mata hatiku...

Aku pun tersenyum jua,

Meskipun orang menganggap aku gila,
namun hatiku bahagia,
karena aku yakin dia merindukanku pula..

Mungkin ini dinamakan cinta dan kerinduan,
semakin lama tak bertemu semakin tinggi pula rasa ingin berjumpa,
akanku pimpin dengan rasa cintaku yang menjulang,
namun itu hanya hayalan,
yang mungkin aku harus bersabar dengan cintaku tulus ikhlas kepadanya..

dengan ku simpan sebuah memori
dan ku bicara dalam hati...

Sayang..!! Tunggulah aku distasium hatimu..


No comments:

Post a Comment