Assalamualaikum, kepada semua pembaca....

Hai, namaku Muhammad luqman hakim bin Daud. dulu aq skola kt S.M.K. Tun Hussein Onn. aq buknnya baik sngat tapi aq akan cuba jadi seowg yg baik serta pemurah. jdi tlong bantu aq jadi sorang budak yg baik . Ok bye...

Friday 28 October 2011

Satu Kata

Setiap hari,setiap saat,
dalam setahun,
365 hari aku menantimu,
mengungkap kata-kata hati.

Setiap jam,setiap minit,
dalam sehari,
1440 minit kau dalam hatiku selain tuhanku serta keluargaku,
kata-katamu sahaja membuat aku hampir gila.

Adakah ini dinamakan cinta,
tapi bilang orang cinta itu buta,
cinta yang bagaimana tak buta,
cinta kepada Allah atau manusia.



Kenapa malam nie otak aku berasa sakit sekali. aku rasa macam mereng je kepala otak nie. Macam nak buat  
kerja gila je. Tapi tak de orang nak jadi bahan aku malam nie la.


No comments:

Post a Comment